NA DANAS održanoj tiskovnoj konferenciji organizator najbrojnijeg i po konkurenciji najjačeg kup natjecanja u Hrvatskoj predstavio je novosti vezane uz 2. sezonu VW Polo Castrol Pirelli kupa.
Nazočni na tiskovnoj konferenciji bilu su predstavnici sponzora kupa: Ivo Ivančević - P.Z. Auto, direktor marke Volkswagen, Mijo Novačić ispred Castrola Hrvatska, Andreja Lehotkai ispred Auto Hrvatske, Hrvoje Anđelić ispred Gabrek tuninga te Milan Lastovčić - Auspuh Lastovčić. Svi sponzori kupa izrazili su svoje zadovoljstvo prošlom sezonom te svoje veselje radi nastavka suradnje i nadolazeće sezone.
Glede medijskih pokrovitelja došlo je do promjene. Pored već postojećih - Auto Klub, Autosport.hr, Narodni radio pridružio se i Večernji list, koji poput Auto Kluba u kupu posjeduje jedan natjecateljski automobil, kojega će na svakoj utrci voziti drugi vozač.
Kup je promijenio i organizacijsku strukturu. Za tehniku je i dalje nadležan gosp. Zoran Novosel, organizator je AMD Matulji Racing - Siniša Sinčić, dok je Aleksandar Acko Božović imenovan predsjednikom kupa.
Što se samih pravila tiče, izmjene u odnosu na prošlu sezonu nisu velike. U tehničkom pravilniku uvedena je obavezna upotreba Castrol (RS) ulja za motor, gume su ostale kao i lani - Pirelli P 5000 Drago. Novost je i skidanje plombi sa motora, koji se u ovoj sezoni mogu otvarati i uskladiti s tehničkim pravilnikom. Elektronike su podešene na način da se lako i brzo mogu mijenjati između automobila, bez potrebe prilagodbe automobila na novu elektroniku. Najavljene su i oštrije kontrole automobila, a za prva tri uložena protesta organizator će onome tko je protest uložio snositi 50% troškova.
U sportskom pravilniku nema većih promjena, osim glede utrke izdržljivosti čije vrijeme trajanja će se znatno produžiti u odnosu na prošlu sezonu. Novost je i izlazak kupa izvan granica Hrvatske, zbog nedostatka kružnih utrka u Hrvatskoj. VW Polo Castrol Pirelli kup će u srpnju nastupiti u Cerklju (Mobikrog – Slovenija). U kalendaru natjecanja je jedna kružna utrka manje nego u prošloj sezoni, dok kod brdskih utrka nije došlo do promjena.
Kalendar natjecanja:
Konkurencija vozača ostaje i dalje jaka
Marko Sitarić branit će naslov, no barem desetorica vozača konkuriraju za naslov prvaka u ovoj sezoni. Lanjskoj postavi pridružuju se Dino Mađarić, koji je kao i Martin Mustapić lani nastupio na jednoj utrci kao gost vozač, te Filip Magdić, koji se iz kartinga prošle sezone uključio u automobilizam. Kup u ovoj sezoni broji 26 automobila, od toga 24 stalna vozača i nažalost niti jednu vozačicu. Jedina prošlogodišnja vozačica, Jelena Gajski, nije uspjela zatvoriti financijsku konstrukciju stoga neće nastupiti u ovoj sezoni.
Startne brojeve vozači su dobili prema plasmanu u prošloj sezoni iz kojega su izbačeni gost vozači ili vozači koji ove godine ne nastupaju. Dva startna broja izdana su na zahtjev vozača - sretni broj 13 uzeo je Domagoj Pereković, koji je u prošloj sezoni završio na 8. mjestu, te broj 30 kojega je tražio debitant u Polo kupu, Filip Magdić.
Startne brojeve 28 i 29 dobili su medijski pokrovitelji kupa, a na prvoj utrci za Večernji list nastupiti će Ivan Kodrić, dok će za Auto Klub voziti Zoran Majcan.
Sezona počinje 21. travnja u Poreču!
Startna lista VW Polo Castrol Pirelli kupa:
RB. SB. VOZAČ