Povećava se minimalna studentska satnica
VLADA je danas povećala minimalac na 3400 kuna neto, odnosno 4250 kuna bruto, što je za 150 kuna ili za 4,61 posto više od prosječne minimalne plaće za ovu godinu
Odluka stupa na snagu 1. siječnja iduće godine.
> Vlada povećava minimalac na 3400 kuna
Veća minimalna studentska satnica
Povećanje minimalca izravno je povezano i s minimalnom studentskom satnicom, odnosno od 1.1. 2021. godine porast će i naknada za obavljanje studentskog posla.
Prema Zakonu o obavljanju studentskih poslova, minimalna naknada za obavljanje studentskih poslova po satu izračunava se tako da se iznos minimalne bruto plaće u Hrvatskoj, sukladno posebnome propisu, podijeli sa 160.
To znači da bi od siječnja 2021. godine neto minimalna studentska satnica trebala iznositi 26,56 kuna, što je povećanje za kunu i 17 lipa u odnosu na prijašnjih 25,39 kuna.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Pet aktivnosti zbog kojih dijete neće tražiti ni mobitel ni TV
Što se krije iza cijene u dućanu? Evo što pomaže smanjiti račun
Znate li koliko mjesečno trošite na pretplate? Mogli biste se neugodno iznenaditi
Učenici sve više pitaju za zdraviju hranu. Ove škole znaju kako
Što čini dobrog poslodavca? Odgovor nije samo u plaći
Na proizvodu piše talijanski naziv. Znamo li što zapravo kupujemo?
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Pet aktivnosti zbog kojih dijete neće tražiti ni mobitel ni TV
Što se krije iza cijene u dućanu? Evo što pomaže smanjiti račun
Znate li koliko mjesečno trošite na pretplate? Mogli biste se neugodno iznenaditi
Učenici sve više pitaju za zdraviju hranu. Ove škole znaju kako
Što čini dobrog poslodavca? Odgovor nije samo u plaći